Fotografia biznesowa w praktyce

Poszerzaj swoje umiejętności i pracuj dla największych korporacji, małych przedsiębiorstw, albo małych start-upów. Dowiedz się, jak przeprowadzić sesje zdjęciową pokazującą markę firmy.

W trakcie warsztatów uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę i umiejętności na temat:

– zrozumienia podstawowych dla organizacji klienta wartości – które maja być zaakcentowane w portrecie;
–  wykorzystania znaczenia postawy, gestów i mowy ciała, roli dresscodu dla efektów wizerunkowych;
–  doboru planów i oświetlenia w tym typie fotografii;
– wyboru materiału do postprodukcji;

Ponadto poznacie sposoby na osiąganie zadowalających efektów pracy z ludźmi nie będącymi modelami i którzy dysponują ograniczonym czasem.

PROGRAM:

  1. Zapoznanie się grupy, wspólna kawa oraz kilka słów o prowadzącym wraz z omówieniem portfolio.
  2. Dlaczego fotografia biznesowa – a nie, po prostu portret – na czym polega różnica. Jakie korzyści z sesji ma zamawiający?
  3. Czego potrzebuje nasz klient. Ustalamy jakie jest przeznaczenie zdjęć i  co zamierzamy na nich przekazać –  innym klientem jest kancelaria komornicza, innym przychodnia weterynaryjna.
  4. Tworzenie „klimatu” sesji przed rozpoczęciem zdjęć – zacznij od trzęsienia ziemi, a potem niech napięcie rośnie. I dlaczego moim zdaniem napięcie jest dobre.
  5. Co podczas sesji jest pod kontrolą wizażystki/ stylistki, a co pod naszą jako fotografa?
  6. Budowanie zaufania, czyli miedzy innymi o tym czy i  kiedy pokazać pierwsze zdjęcia na wyświetlaczu w aparacie
  7. Jak pracować na planie z modelem – amatorem, który za 20 minut ma spotkanie zarządu.
  8. Rola postawy, gestykulacji i mimiki. Jak odbieramy to jako odbiorcy zdjęcia.
  9. Ustawienie światła i pokaz pracy na planie w wykonaniu prowadzącego i kilka słów o sprzęcie.
  10. Przerwa na lunch.
  11. Sesja zdjęciowa – samodzielna praca każdego uczestnika warsztatów – w dwóch rolach – jako fotograf i jako model ( bycie modelem  pozwala zrozumieć fotografowi opresję z tym związaną ) pod czujnym okiem Prowadzącego.
  12. Omówienie i wybór zdjęć ze zgromadzonego materiału i uwagi dotyczące późniejszej postprodukcji.
  13. Podsumowanie – spostrzeżenia, pytania i odpowiedzi.

UWAGA –  prośba do uczestników – by ubrali się tak, jakby mieli taka sesję dla siebie (koszula marynarka/ żakiet, krawat mile widziany)

Na warsztatach uczestnicy będą fotografować siebie nawzajem :)

m-mizerski

 

PROWADZĄCY: Marcin Mizerski

Specjalizuje się się w portrecie biznesowym. Doświadczenie i wiedzę zdobywał przy pracy dla bardzo wymagającego klienta jakim jest wydawnictwo, które oczekuje dobrych i powtarzalnych efektów. Miał szczęście współpracować z najlepszymi dyrektorami artystycznymi i fotoedytorami pism biznesowych w złotych czasach prasy drukowanej. Ponad 10 lat pracy dla polskiej edycji Forbesa, Manager Magazine, Harvard Business Review, Bloomberg Businessweek. Ma na koncie setki zrealizowanych sesji dla firm i instytucji.

Portfolio:

marcinmizerski.com

 

 

DATA: 04.11.2017r.
CZAS TRWANIA: 9-18
MIEJSCE: Studio Huśtawka – ul. Taśmowa 1 lok. 135,  Warszawa
KOSZT: 699 zł brutto
Pierwsze 3 osoby: 599 zł brutto!
ILOŚĆ MIEJSC:12
PROMUJEMY DUETY: Jeśli zapiszesz się w tym samym czasie z drugą osobą, każda/y z Was otrzyma rabat w wysokości 10% (promocje się nie łączą).
ZASADY UCZESTNICTWA (prosimy o zapoznanie się z ich treścią przed zapisem):

Regulamin

Zapisy oraz opłata poprzez formularz zgłoszeniowy na dole strony. Po wysłaniu formularza dostaną Państwo maila zwrotnego z danymi do opłaty.

W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu:
tomek@studiohustawka.pl
577 339 949

Formularz zgłoszeniowy

* pole wymagane

Oświadczam, że zapoznałem/am się i akceptuję Regulamin oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz. U. Nr 133, Poz. 883).

Scroll to Top