Marketing internetowy

Na naszym szkoleniu:

  • dowiesz się, jak skutecznie prowadzić profile w social media.
  • nauczysz się tworzyć treści, które przyciągną uwagę Twoich odbiorców.
  • będziesz wiedzieć, jak dbać o swój wizerunek w Internecie.

 

LD_foto-560x364

.

Prowadzący: Łukasz Drywa

Od 10 lat zajmuje się komunikacją marketingową. Zaczynał jako koordynator ds. promocji, potem zajmował się public relations, social media oraz content marketingiem. Pracował dla firm z branż m.in. wydawniczej, finansowej, ochrony środowiska, zdrowia i urody oraz fitness. Wcześniej przez lata był dziennikarzem mediów lokalnych. Jest certyfikowanym specjalistą Google Analytics oraz Google Adwords.  Na co dzień wykorzystuje Facebooka, Instagram czy LinkedIn do budowania relacji oraz realizacji celów biznesowych. Jest wielkim fanem Gary’ego Vaynerchuka, który jak mało kto rozumie social media i współczesnych konsumentów. W codziennych działaniach wdraża jego rady oraz spostrzeżenia. W wolnym czasie czyta książki, ceni zwłaszcza literaturę iberoamerykańską, nie stroni również od dobrych kryminałów. Regularni ćwiczy na siłowni.

.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Dobra strona www:

  • funkcjonalność strony internetowej,
  • audyt strony czyli o czym nie wolno zapomnieć? (ćwiczenia na własnych stronach),

2. FACEBOOK

Facebook – wprowadzenie

  • kim jest polski użytkownik Facebooka?
  • jak pozyskiwać wiedzę o potencjalnych klientach z Facebooka?
  • dlaczego warto prowadzić fanpage’a?

Facebook – strategia działania

  • jak wyznaczać cele?
  • jak zwiększać zasięg organiczny?

Facebook – content marketing

  • jak i jakie treści należy tworzyć?
  • czym jest dobry content marketing na Facebooku?
  • najbardziej angażujące formaty na Facebooku
  • narzędzia wspomagające tworzenie contentu

Facebook – analityka

  • statystyki stron

Facebook – reklama

  • menedżer reklam – podstawowa konfiguracja
  • skuteczne kampanie reklamowe
  • pixel facebooka i remarketing

3. INSTAGRAM

  • ogólna charakterystyka serwisu
  • content marketing na instagramie
  • reklama na instagramie

4. LinkedIn

  • ogólna charakterystyka serwisu
  • content marketing na LinkedIn
  • dostępne opcje reklamowe

DATA: 15.09 2018r.
CZAS TRWANIA: 10-18
MIEJSCE: Studio Huśtawka ul. Taśmowa 1, Warszawa
CENA: 450 zł brutto

PROMUJEMY DUETY: Jeśli zapiszesz się w tym samym czasie z drugą osobą, każda/y z Was otrzyma rabat w wysokości 10%.

ZASADY UCZESTNICTWA (prosimy o zapoznanie się z ich treścią przed zapisem):

Regulamin

Zapisy na warsztaty poprzez formularz zgłoszeniowy widoczny na dole strony wydarzenia. Po wypełnieniu i wysłaniu dostaną Państwo mail potwierdzający zapis oraz dane do wpłaty.

W przypadku pytań prosimy o kontakt:
tomek@studiohustawka.pl
577 339 949

Formularz zgłoszeniowy

* pole wymagane

*Oświadczam, że zapoznałem/am się i akceptuję Regulamin.

*Oświadczam, że zapoznałem/am się i akceptuję Politykę Prywatności oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów związanych z realizacją warsztatów (zgodnie z RODO oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. Dz. U. Nr 133, Poz. 883).

Scroll to Top