Warsztaty z fotografii ślubnej z LMFOTO.PL - Studio Huśtawka

Warsztaty z fotografii ślubnej z LMFOTO.PL

Termin warsztatów: 28-29.01.2020 lub 4-5.02.2020
LMFOTO WORKSHOPS to cykl warsztatów fotograficznych z zakresu fotografii ślubnej. Program oparliśmy na bazie naszych doświadczeń, umiejętności i 10 letniej karierze, którą chyba można opisać w stwierdzeniu „od zera do bohatera”. Kolejne warsztaty odbędą się:
.
28-29/01/2020 w Warszawie (Studio 4mc)
04-05/02/2020 w Krakowie (Villa Love)
.
WSZYSTKIE INFORMACJE ORAZ ZAPISY NA WARSZTATY znajdują się na stronie warsztatowej:
Rynek fotografii ślubnej rozwija się bardzo dynamicznie. Każdy, kto siedzi w tym temacie widzi, że co roku przybywa kolejnych zapaleńców, którzy pragną połączyć pasję z zarabianiem na życie.
.
No właśnie. W którym miejscu zaczyna się praca, a kończy pasja, albo na odwrót? Ciężko określić, gdzie kończy się jedno, by mogło się zacząć drugie. Jak znaleźć złoty środek, który w naszym przypadku był celem, by znaleźć się na tym etapie kariery, w którym my się znaleźliśmy? Jak osiągnąć harmonię nie tylko pomiędzy pasją a zarabianiem, ale także pomiędzy „artystycznym” spełnieniem a zdjęciami, które zadowolą klientów?
.
Dynamizm rynku sprawia, że 2-3 lata zasiedzenia w naszej strefie komfortu może być naprawdę opłakane w skutkach. Zasada: „Kto stoi w miejscu, ten się cofa” – pasuje tu jak ulał. Większość z nas, fotografów ślubnych, prowadzi jednoosobowe działalności gospodarcze. Musimy pełnić jednocześnie funkcje: księgowego, marketingowca, copywritera, specjalisty od seo, logistyka i na końcu – rzemieślnika.
.
W naszej koncepcji sukces jest jak płaszczyzny przypominające yin-yang, gdzie jedna wartość to Twoje umiejętności stricte fotograficzne, a druga wartość to prowadzenie swojego biznesu.  Nie można odnieść sukcesu (komercyjnego) rozwijając tylko i wyłącznie warsztat fotograficzny. Owszem, musimy je rozwijać, ale jednocześnie musimy też rozwijać wszelkie kwestie, które wiążą się z prowadzeniem biznesu (obsługa klienta, marketing, reklama), a docelowo ze zwiększaniem efektywności dochodów.
.
Nie wiemy jak Wy, drodzy „potencjalni warsztatowicze”, ale my wiemy, że niewielu będzie w stanie wykonywać tą pracę do emerytury. Kiedy zaczynaliśmy swoją karierę w 2010 roku i inspirowaliśmy się twórczością czołówki polskiej sceny fotografii ślubnej, nie sądziliśmy, że raptem 9 lat później większość tych ekip odejdzie w zapomnienie.  Dlatego uważamy, że nie warto tracić czasu na popełnianie błędów – zarówno tych fotograficznych, jak i tych związanych z funkcjonowaniem Twojej firmy.
LMFOTO WORKSHOPS to cykl warsztatów fotograficznych z zakresu fotografii ślubnej. Program oparliśmy na bazie naszych doświadczeń, umiejętności i 10 letniej karierze, którą chyba można opisać w stwierdzeniu „od zera do bohatera”. Kolejne warsztaty odbędą się:
.
28-29/01/2020 w Warszawie (Studio 4mc)
04-05/02/2020 w Krakowie (Villa Love)
.
Wszystkie informacje i zapisy znajdują się na stronie warsztatowej:
Rynek fotografii ślubnej rozwija się bardzo dynamicznie. Każdy, kto siedzi w tym temacie widzi, że co roku przybywa kolejnych zapaleńców, którzy pragną połączyć pasję z zarabianiem na życie.
.
No właśnie. W którym miejscu zaczyna się praca, a kończy pasja, albo na odwrót? Ciężko określić, gdzie kończy się jedno, by mogło się zacząć drugie. Jak znaleźć złoty środek, który w naszym przypadku był celem, by znaleźć się na tym etapie kariery, w którym my się znaleźliśmy? Jak osiągnąć harmonię nie tylko pomiędzy pasją a zarabianiem, ale także pomiędzy „artystycznym” spełnieniem a zdjęciami, które zadowolą klientów?
.
Dynamizm rynku sprawia, że 2-3 lata zasiedzenia w naszej strefie komfortu może być naprawdę opłakane w skutkach. Zasada: „Kto stoi w miejscu, ten się cofa” – pasuje tu jak ulał. Większość z nas, fotografów ślubnych, prowadzi jednoosobowe działalności gospodarcze. Musimy pełnić jednocześnie funkcje: księgowego, marketingowca, copywritera, specjalisty od seo, logistyka i na końcu – rzemieślnika.
.
W naszej koncepcji sukces jest jak płaszczyzny przypominające yin-yang, gdzie jedna wartość to Twoje umiejętności stricte fotograficzne, a druga wartość to prowadzenie swojego biznesu.  Nie można odnieść sukcesu (komercyjnego) rozwijając tylko i wyłącznie warsztat fotograficzny. Owszem, musimy je rozwijać, ale jednocześnie musimy też rozwijać wszelkie kwestie, które wiążą się z prowadzeniem biznesu (obsługa klienta, marketing, reklama), a docelowo ze zwiększaniem efektywności dochodów.
.
Nie wiemy jak Wy, drodzy „potencjalni warsztatowicze”, ale my wiemy, że niewielu będzie w stanie wykonywać tą pracę do emerytury. Kiedy zaczynaliśmy swoją karierę w 2010 roku i inspirowaliśmy się twórczością czołówki polskiej sceny fotografii ślubnej, nie sądziliśmy, że raptem 9 lat później większość tych ekip odejdzie w zapomnienie.  Dlatego uważamy, że nie warto tracić czasu na popełnianie błędów – zarówno tych fotograficznych, jak i tych związanych z funkcjonowaniem Twojej firmy.

Program

DZIEŃ 1
REPORTAŻ & MARKETING
 .
REPORTAŻ I EDYCJA ZDJĘĆ
.
Dlaczego warto być niewidocznym podczas pracy i jak to osiągnąć? Co zrobić, żeby usatysfakcjonować klienta i spełnić swoje wizje artystyczne? Opowiemy Wam o tym, jak my podchodzimy do tych spraw, zarówno od strony pragmatycznej, jak i lekko filozoficznej.
.
TREŚĆ VS FORMA
  • Kompozycja kadru, decydujący moment jako uniwersalne i ponadczasowe wartości. Na co wyczulić swoje zmysły, by wtedy gdy „nie dzieję się nic” stworzyć interesujące zdjęcia?
  • Low key czy High key?
  • 1/2s czy 1/2000s?
  • F/1.4 czy F/22 ?
  • Framing czy „czysty plan”
  • Jak korzystać, z bogatej palety narzędzi jaką daje nam fotografia, by widz nie był znudzony – czyli wszystko, dzięki czemu będziemy robić ciekawsze zdjęcia.

SPRZĘT

  • Zestaw „must have” dla każdego
  • Mnogość sprzętu – przekleństwo czy błogosławieństwo?
  • Canon vs nikon vs leica vs sony vs fuji
OPOWIADANIE HISTORII
  • Ciekawa opowieść a prosta dokumentacja
  • Jak i dlaczego manipulować chronologią zdjęć?
  • Złoty środek pomiędzy naszymi ambicjami a oczekiwaniami klientów (i ich rodzin)
  • Jak zabić monotonię w reportażu?
SPRZEDAŻ, REKLAMA & OBSŁUGA KLIENTA
  • Modele sprzedażowe i eliminacja częstych błędów cennikowych
  • Jak wygląda obecnie rynek fotografii ślubnej i jakie wnioski należy z tego wyciągnąć?
  • Budowa cennika – rodzaje i ich wpływ na ostateczne podpisanie umowy
  • Overselling czy upselling?
  • Umowa – budująca zaufanie i chroniąca interesy każdej ze stron
  • Źródła reklamy: FB, Instagram, pozycjonowanie, adwords, konkursy, portale ślubne – nasza doświadczenia i spostrzeżenia
  • Klient „nasz pan” a nasza asertywność
  • Minimalizacja kosztów prowadzenia działalności
.
DZIEŃ 2
SESJA & POST-PROCESS
.
TROCHĘ TEORII
  • Uniwersalne pozy, które sprawdzą się w rożnych sytuacjach
  • Jak godzinowo planować sesję z uwzględnieniem warunków atmosferycznych
  • Czy czas trwania sesji ma wpływ na efekt końcowy?
  • Zagraniczna sesja ślubna? Jak podejść do sprawy – koszty / logistyka / problemy / opłacalność
  • Szukanie formy – czyli jak urozmaicić kadr w momencie, gdy pozowanie pary nie jest na najwyższym poziomie.
PRAKTYKA, PRAKTYKA, PRAKTYKA!.
  • Know-how – wykonamy wspólnie z wami sesję z parą
  • Czy cała sesja musi być „przytulana”?
  • Jak na niewielkiej przestrzeni za pomocą różnych ogniskowych wykonać różnorodne kadry?
ŚWIATŁO
  • Jak wykorzystywać światło (także to trudne) zamiast z nim walczyć
  • Technikalia: blendy / lampy / modyfikatory – korzyści czy utrudnienia?.
OBRÓBKA
  • Nasze główne cele obróbkowe
  • Sposoby na zaoszczędzenie czasu – szybki i skuteczny workflow
  • Ulubione programy wspomagające prace przy zdjęciach
  • LR, C1, a może PS?

Cena

  • 1500 ZŁ DZIEŃ 1
  • 2500 ZŁ DZIEŃ 1 & 2

Promujemy duety!

Jeżeli jesteście teamem fotograficznym mamy dla Was dodatkową zniżkę 25% na drugiego fotografa!

Kontakt

W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu:

+48 694 716 718

+48 694 716 718

Inni prowadzący:

Mogą Cię zainteresować: